A kézikönyv segítséget nyújt a hazai vállalkozók számára a beszállítói piac vonatkozásában helyzetük, lehetőségeik meghatározásához, a beszállítóvá válásra történő felkészülés feladatainak megtervezéséhez és megvalósításához.
A 49 oldalas tanulmány szerzői a nagyvevői igények és követelmények alapján vizsgálták a mezőgazdasági kisárutermelők nagy kereskedelmi láncoknak történő beszállítását a zöldség-gyümölcs ágazatban.
A vidékfejlesztési miniszter 4/2010. (VII. 5.) VM rendelete a kistermelõi élelmiszer-termelés, -elõállítás és -értékesítés feltételeirõl szóló 52/2010. (IV. 30.) FVM rendelet és az élelmiszerek jelölésérõl szóló 19/2004. (II. 26.) FVM–ESZCSM–GKM együttes rendelet módosításáról
Az Országos Foglalkoztatási Közalapítvány Európai Uniós társfinanszírozással megvalósuló KoopeRáció kiemelt projektje (TÁMOP 2.4.3/B/1-09/1) kere¬tében a már megalakult és a későbbiekben megalakuló szociális szövetkezetek részére kiadott módszertani kézikönyve.
A 268 oldalas könyv végigveszi a hagyományos és tájjellegű élelmiszerek marketingjének alapjait, lépéseit. A könyv tartalmaz 3 db esettanulmányt is (205-222 oldal)